چرخه یا دایره رنگ ها

دایره رنگ ها, چرخه رنگ ها, آشنایی با دایره رنگ ها انواع رنگ های چرخه رنگ چیست و چه کاربردهایی دارد اساس هر تئوری رنگ، چرخه رنگ است و طبقه بندی رنگ ها را تعریف می کند، اولین چرخ با رنگ های قرمز، زرد و آبی در واقع وجود دارد. دایره رنگ های سنتی در هنرهای تجسمی گرفته می شوند. در ادامه با چرخه رنگ و چرخه رنگ آشنا خواهید شد مبانی درک تئوری رنگ نظریه رنگ علم و هنر استفاده از رنگ است. توضیح می‌دهد که انسان‌ها چگونه رنگ را درک می‌کنند، چگونه رنگ‌ها ترکیب، مطابقت یا تضاد دارند. تئوری رنگ شامل پیام های مربوط به رنگ ها نیز می شود. و روش های تولید رنگ ها در تئوری رنگ ها رنگ ها بر روی چرخه رنگ چیده می شوند و به 3 دسته رنگ های اصلی، رنگ های ثانویه و رنگ های سوم تقسیم می شوند. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد. تئوری رنگ به شما کمک می کند تا برند خود را بسازید. و این به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید. بیایید ببینیم همه آنها چگونه کار می کنند ادراک رنگ ادراک است.چشمان ما چیزی را می بینند (مثلاً آسمان)، و داده هایی که از چشمان ما به مغز ما ارسال می شود به ما می گوید که رنگ خاصی (آبی) است.اجسام نور را در ترکیبی از طول موج های مختلف منعکس می کنند. مغز ما این ترکیبات طول موج را می گیرد و آنها را به پدیده هایی به نام رنگ تبدیل می کند. مردم در 90 ثانیه یا کمتر تصمیم می گیرند که آیا محصول را دوست دارند یا خیر. 90 درصد این تصمیم تنها بر اساس رنگ است. بنابراین، مهمترین بخش برند شما باید روی رنگ تمرکز کند. آشنایی با چرخه رنگ ها, چرخه رنگ ها چیست, آشنایی با طیف های رنگی RGB: مدل تصویربرداری اضافی از تئوری رنگ RGB رنگ RGB انسان ها رنگ را در امواج نور درک می کنند. اختلاط نور – یا مدل اختلاط رنگ افزودنی – به شما امکان می دهد با ترکیب منابع نور قرمز، سبز و آبی در شدت های مختلف رنگ ایجاد کنید. هر چه سبک تر اضافه کنید، ترکیب رنگ روشن تر خواهد بود. اگر سه رنگ نور را با هم ترکیب کنید، نور سفید خالص به دست می آید. تلویزیون‌ها، صفحه‌نمایش‌ها و پروژکتورها از قرمز، سبز و آبی (RGB) به عنوان رنگ‌های اصلی استفاده می‌کنند و سپس برای ایجاد رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند. انواع طیف های رنگ, درباره طیف های رنگ ها, همه چیز درمورد طیف های رنگی MIXING رنگهای کاهش یافته چرا باید اهمیت دهید؟ فرض کنید شما یک برند منحصر به فرد با لوگوی زرد روشن دارید.اگر لوگوی خود را در فیس بوک، توییتر یا وب سایت خود قرار دهید و از رنگ بندی مناسب استفاده نکنید، لوگوی شما کثیف و زرد به نظر می رسد.به همین دلیل هنگام کار با فایل ها در هر صفحه، به جای CMYK از RGB استفاده کنید. مدل ترکیب رنگ از تفریق استفاده می کند. بیشتر مردم با این مدل رنگ بیشتر آشنا هستند زیرا این همان چیزی است که در مهدکودک وقتی رنگ های انگشتی را با هم مخلوط می کردیم یاد گرفتیم. در این مورد، “تفریق” به این معنی است که با افزودن رنگ های بیشتر، نور را از کاغذ حذف می کنید. گرافیک تئوری رنگ CMYK به طور سنتی، اولین رنگی که در فرآیند تفریق استفاده می شود قرمز، زرد و آبی است، زیرا این رنگ ها رنگ های نقاش هستند. . ترکیب کنید تا رنگ متفاوتی بدست آورید. با ظهور چاپ رنگی، بعداً آنها با فیروزه ای، سرخابی، زرد و کلید/مشکی (CMYK) جایگزین شدند، زیرا این ترکیب رنگ ها به چاپگرها اجازه می داد تا رنگ های بیشتری را روی کاغذ تولید کنند. چرا باید اهمیت بدی؟ تصمیم گرفتی برای چاپ کتابچه تمام رنگیاگر پول زیادی را برای بازاریابی خود خرج می کنید (چاپ ارزان نیست!)، امیدوارید چاپگر شما رنگ مناسبی پیدا کند.از آنجایی که چاپ از روش ترکیب رنگ تفریقی استفاده می کند، بازتولید رنگ دقیق فقط در CMYK امکان پذیر است. استفاده از RGB نه تنها منجر به رنگ‌های نادرست می‌شود، بلکه زمانی که مجبور می‌شوید از چاپگرتان بخواهید کل کارتان را چاپ کنند، صورت‌حساب زیادی از چاپگر شما نیز به همراه خواهد داشت. به رنگ رنگ داخل نگاه کنید. درک چرخه رنگ و هارمونی رنگ (چه چیزی کار می کند، چه چیزی نیست، و چگونه رنگ ها با هم تعامل دارند) به اندازه یک جعبه مداد رنگی جدید هیجان انگیز است. اصول چرخ رنگ اولین چرخ رنگ توسط سر آیزاک نیوتن در سال 1666 ایجاد شد. هنرمندان و طراحان هنوز از آن برای ایجاد هارمونی رنگ، ترکیب بندی و پالت استفاده می کنند.چرخه رنگ ها, رنگ های ثانویه, کاربردها و استفاده از چرخه رنگ ها کاهش رنگ مخلوط چرخه رنگ از سه رنگ اصلی (قرمز، زرد، آبی)، سه رنگ ثانویه (رنگ‌هایی که از ترکیب رنگ‌های اصلی ایجاد می‌شوند: سبز، نارنجی، بنفش) و سه رنگ (رنگ‌های ساخته شده از اصلی و ثانویه انجام می‌شود، تشکیل شده است. مانند آبی-سبز یا قرمز-بنفش) یک خط در وسط چرخ بکشید و رنگ های گرم (قرمز، نارنجی، زرد) را از رنگ های سرد (آبی، سبز، بنفش) جدا کنید.آشنایی با ترکیب رنگ ها, ترکیب رنگ ها به چه صورت است, کاربردهای آشنایی با ترکیب رنگ ها رنگ های گرم و تن های گرم اغلب با انرژی، درخشندگی و عملکرد مرتبط هستند، در حالی که رنگ های سرد اغلب با آرامش و آرامش همراه هستند. لوگو یا وب سایت ممکن است بر پیام شما تأثیر بگذارد. رنگ، سایه، لحن و علائم نگارشی. بیایید به آن 64 رنگ مداد رنگی برگردیم. به هر حال، ممکن است از خود بپرسید که چگونه این همه مداد رنگی از دوازده رنگ اصلی روی چرخ رنگ بدست آوردیم؟ اینجا جایی است که رنگ، رنگ و لحن وارد بازی می شوند. آشنایی با ترکیب رنگ ها, ترکیب رنگ ها به چه صورت است, کاربردهای آشنایی با ترکیب رنگ ها آگاهی از رنگ‌ها، سایه‌ها، تن‌ها و تن‌ها به زبان ساده، رنگ‌ها، رنگ‌ها و رنگ‌ها، تنوع رنگ‌ها یا رنگ‌ها در چرخه رنگ هستند. ته رنگ، رنگ سفید. مثلا قرمز + سفید = صورتی. سایه ها، رنگ هایی که به سیاه و سفید اضافه شده اند. مثلا قرمز + مشکی = شرابی. در نهایت، تن رنگی است که به سیاه و سفید (یا خاکستری) اضافه می شود.این کار رنگ اصلی را تیره می کند و رنگ را ظریف تر و تندتر می کند.طرح های رنگی بیایید در مورد طرح های رنگی صحبت کنیم. با استفاده از چرخه رنگ، طراحان طرح های رنگی برای مواد بازاریابی ایجاد می کنند. نمونه‌هایی از پروژه‌های رنگ مکمل رنگ‌های مکمل در چرخه رنگ متضاد هستند – برای مثال قرمز و سبز. چون تضاد شدیدی بین این دو رنگ وجود دارد، آنها واقعاً می‌توانند تصویر را پاپ کنند، اما بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند. می تواند خسته کننده باشد. به تمام مغازه های ماه دسامبر فکر کنید. گفته می شود، استفاده از رنگ های مکمل در بازاریابی کسب و کار شما کنتراست و تمایز واضح بین تصاویر را فراهم می کند. چرخه رنگ ها, آشنایی با دایره رنگ ها, آشنایی با چرخه رنگ ها استفاده از رنگ های مکمل برای طراحی لوگوی غذا رنگ های مشابهی روی چرخ رنگ قرار می گیرند – به عنوان مثال قرمز، نارنجی و زرد. هنگام ایجاد رنگ های مشابه، یک رنگ غالب، یکی حمایت کننده و یکی برجسته است. در تجارت، رنگ های مشابه نه تنها برای چشم خوشایند هستند، بلکه می توانند به طور موثر مشتریان را راهنمایی کنند که کجا و چگونه کارها را انجام دهند.توجه داشته باشید که قسمت نارنجی روشن میله چشم را به سمت سایت می کشاند و لینک رنگی در پایین مشتری گرسنه را به خرید (خرید اینترنتی) سوق می دهد.چرخه رنگ ها چیست, آشنایی با طیف های رنگی, انواع طیف های رنگ نمونه‌هایی از رنگ‌های مشابه در طراحی وب‌سایت عنوان رنگ‌های سه‌گانه رنگ‌های سه‌گانه در اطراف چرخه رنگ قرار دارند و بسیار روشن و پر جنب و جوش هستند. استفاده از سه گانه ها در بازاریابی خود تضاد بصری و هماهنگی ایجاد می کند. موارد به محض نمایان شدن تصویر کلی برجسته می شوند. اما واقعاً چرا باید به تئوری رنگ اهمیت دهید؟ بدون انتظار، سه کلمه: نام تجاری، بازاریابی و فروش. با این دانش اولیه در مورد سیستم های رنگ و رنگ، شما آماده تصمیم گیری موثر در مورد برند هستید. مثل رنگ لوگوی شما. یا احساساتی که رنگ در مصرف کنندگان ایجاد می کند و روانشناسی انتخاب رنگ ها در وب سایت شما دانش تئوری رنگ نه تنها می تواند شما را در بازاریابی شما راهنمایی کند، بلکه می تواند به شما در درک بهتر رقابت کمک کند. نام تجاری خود را برای هدف خود منحصر به فرد و جذاب کنید و بدانید که رنگ های بد می تواند به معنای فروش ضعیف باشد – به همین دلیل است که باید تئوری رنگ را در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی

انرژی خورشیدی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

انرژی خورشیدی یکی از پاک ترین و تجدیدپذیرترین منابع انرژی در جهان است. همه چیز …