بیوگرافی آدام سندلر بازیگر کمدین آمریکایی

آدام سندلر بازیگر کمدین

زندگی‌نامه آدام سندلر + تصویرها های آدام و همسرش

آدام سندلر هنرمند، کمدی، فیلم نامه نویس، موسیق دان و تهیه کننده آمریکایی متولد 9 سپتامبر 1966 در نیویورک هست. او فعلیت خود را از سال 1987 ابتدا کرد و در گرایش هنر های زیبا تحصیل کرد.

چکیده از زندگی‌نامه آدام سندلر

نام: آدام سندلر

زمان تولد: 9 سپتامبر 1966

مکان تولد: نیویورک ایالات متحده امریکا

زمینه پرکاری: هنر پیشه

قد:  1.77 m

زندگی‌نامه آدام سندلر

آدام سندلر فیلم کمدی, آدام سندلر بازیگر, آدام سندلر قد

تصویرها های آدام سندلر

آدام سندلر در نه سپتامبر سال 1966 در نیویورک چشم به جهان گشود. پدر آدام استنلی سندلر و یک مهندس برق بود. مادرش جودیث پیشه معلمی داشت. یکی از خواهرانش دندانپزشک و خواهر دیگرش پیشخدمت می باشد.

کشف استعداد آدام سندلر

آدام سندلر, بیوگرافی آدام سندلر, فیلمهای آدام سندلر

آدام سندلر هنرمند آمریکایی

اولین فعالیتش را زمانی که 17 سال داشت با اجرای یک کمدین استند آپ ابتدا کرد. او با اجرای این استند آپ کمدین توانست تجربیات زیادی در این زمینه کسب کند. از همین جا بود که متوجه استعدادش در زمینه اجرای کمدین شد و در آن روزگار که مشغول تحصیل در گرایش هنر های زیبا در دانشگاه نیویورک بود در محیط دانشگاه ها و باشگاه ها به اجرای کمدین استند آپ پرداخت.

هنگامی که در یک مجمعی در لس آنجلس در حال اجرای کمدین بود مورد توجه دنیس میلر قرار گرفت و در پی آن به برنامه پر طرفدار شنبه شب زنده معرفی شد.

در این برنامه بود که سندلر توانست با اجرای توفیق مقاربت استعداد های بازیگری اش را نیز به نمایش بگذارد و به عنوان یکی از محبوب ترین هنر مندان این برنامه شناخته شود و از همین جا بود که راهش برای ورود به سینما باز شد.

زمینه پرکاری های آدام در بازیگری

آدام پس از کشف استعدادش در زمینه بازیگری و اجرای کمدین و در اولین سال های حضورش در سینما در دو کمدین بی‌قدرت با عنوان خواننده عروسی و گیلمور سرشاد حضور داشت.

آدام در سال 2002 و با بازی موفقش در یک  فیلم کمدین یا موزیکال با عنوان Punch-Drunk love توانست استعداد ها و توانایی هایش را به عنوان یک هنرمند پیروز به همه مستقر کند. سندلر به خاطر بازی توفیق مقاربت در این فیلم پیروز به دریافت پاداش گلدن گلاب به عنوان بهترین هنرمند بازي کردن نقش اصلی مرد در این فیلم شد.

در سال های بعد آدام سندلر پیروز شد در کمدین های پر طرفداری مشابه آقای دیدز، 50 قرار اول، کلیک و کنترل خشم حضور پیدا کند و با بازی فوق العاده اش به عنوان یکی  از بهترین هنرمندان کمدین هالیوود شناخته شود.

او تجربه بازی در فیلم هایی مشابه  پیکسل ها، اسپنگلیش، ۵۰ قرار اول، راز جنایت، کلیک، محبت پدری، جواهرات تراش‌ نخورده، بر من حکمرانی کن، قصه های مایروویتز، قصه های شبانه، جنبش دلقک و هپی گیلمور را دارد.

وضعیت تاهل آدام سندلر

آدام سندلر با همسرش جکی تیتون در فیلم “پدر بزرگ” آشنا شد. آن ها بعد از هفت سال در سال 2003 با هم ازدواج کردند.

در ژانویه 2004 دختر اولشان سیدی مدیسون چشم به جهان گشود سپس در نوامبر ۲۰۰۸ نیز دختر دومشان سانی مادلین زاده گردید.

عکس آدام سندلر و همسرش, زندگینامه آدام سندلر, آدام سندلر فیلم کمدی

آدام سندلر در کنار همسر و دخترانش

علایق و پرکاری های مختلف آدام سندلر

• آدام سندلر گویا در خوانندگی نیز استعداد دارد. او در سن شانزده سالگی در مراسم عروسی خواهرش آواز خوانده هست.

• در سال 2004 با اجرای ویژه برنامه ای که به قصد جلب آراء مردم برای اتحادیه ملی جمهوری خواهان ترتیب داده شده بود حضور داشت.

• آدام سندلر علاقمند به بازی در بازي کردن نقش ویلی ونکا در “چارلی و کارخانه شکلات سازی” داشت ولی این بازي کردن نقش را به جانی دپ دادند.

• آدام سندلر علاقه زیادی به حیوانات دارد و دو سگ به نام های میت بال و ماتزوبال دارد.

• آدام سندلر به کشتی کج علاقه دارد

• باب اسفنجی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه آدام هست.

دانستنی های جالب در مورد آدام سندلر

• در یک فیلم با عنوان وثیقه قرار بود آدام در بازي کردن نقش راننده تاکسی بازی کند اما او از بازی در این فیلم خودداری کرد و جیمی فاکس جانشین او شد. جیمی فاکس با بازی در این فیلم پیروز به دریافت پاداش اسکار شد.

• در گزارشی مربوط به مجله فوربس عنوان شد که بابت هر دلاری که آدام برای بازی در یک فیلم دریافت می کند، برای فیلم نه دلار سود دارد.

• در فیلم هایی که آدام نویسندگی آن ها را به عهده دارد نام شخصیت های فیلم همیشه به Y ختم می شوند مشابه: Billy Madison ، Sonny Kofax ، Bobby Boucher ، Completely satisfied Gilmore

• آدام صاحب ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود هست.

• آدام یهودی هست و اصالت روسی دارد.

•او از طرفداران جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری بود.

معرفی برترین فیلم های آدام سندلر

مردان، زنان و بچه‌ها 2014

اجرای آدام سندلر در این فیلم زیاد فوق العاده بود و خوب درخشید مخصوصاً در صحنه پایانی، و این صحنه یکی از بهترین صحنه‌های دراماتیک اوست.

کله پوک ها 1994

این فیلم کمدین از فیلم های خود آدام سندلر نیست بلکه او در این فیلم حضور دارد. در شخصیت او معصومیتی وجود دارد که او را دوست داشتنی و جذاب می‌کند.

اگر چه نمی توان این کمدین را یک کمدین شاهکار به حساب بیاوریم اما یکی از بهترین کمدین های تماشایی و پیشه ای آدام سندلر محسوب می شود که در دهه 90 دست کم گرفته شد.

کلیک 2006

 

فیلمهای آدام سندلر, عکس های آدام سندلر, آدام سندلر و همسرش

آدام سندلر در فیلم سینمایی کلیک محصول سال 2016

این فیلم یکی از بهترین کمدین های او هست. با وجود لحظات احمقانه و کوفته کننده یک تاثیر سرگرم کننده و جذاب هست. اگر چه این کمدین زیاد نو نیست اما صحنه های طنز آن فرصتی بود تا آدام بتواند استعداد هایش را نشان دهد.

اسپانگلیش 2007

آدام سندلر برای حضور در این فیلم پیشنهاد بازی در فیلم وثیقه را رد کرد و بازیگری که به جای او در آن فیلم ایفای بازي کردن نقش کرد پیروز به دریافت پاداش اسکار شد.

این فیلم یک فیلم دراماتیک هست و استعداد های دراماتیک آدام را به خوبی نشان می دهد. در این فیلم آدام به خلق لحظات به یاد ماندنی پرداخت.

بشر‌های بامزه 2009

سندلر در این فیلم که از معدود درام های شخصیتی هست بازي کردن نقش اصلی را بر عهده داشت. او با کمک این فیلم توانست استعداد های خود را نشان دهد. آدام در این فیلم شخصیت پیچیده ای دارد که چنین شخصیت هایی به ندرت به او می رسد.

خواننده عروسی 1998

شخصیت آدام در این فیلم یک شخصیت پخته هست و یکی از بهترین اجراهای او هست چون برای اولین بار آلرژی و جدی بودن خود را به عنوان یک هنرمند نشان می دهد.

بر من حکمرانی کن 2007

عکس آدام سندلر و همسرش, زندگینامه آدام سندلر, آدام سندلر فیلم کمدی

آدام سندلر در فیلم بر من حکمرانی کن

بازی آدام در این فیلم زیاد فوق العاده بود. دراین فیلم آدام بازي کردن نقش مردی را بازی می کند که همسر و فرزندش را در اتفاق 11 سپتامبر از دست داده هست و زندگی منزوی برای خود اختیار کرده هست. اگر چه این فیلم قصه اندوه انگیزی دارد اما هنوز رد پایی از طنز آدام وجود دارد و این فیلم را از اندوهمند شدن بیش از حد نجات می دهد.

مشروب – مستی عشق 2002

آدام سندلر فیلم کمدی, آدام سندلر بازیگر, آدام سندلر قد

آدام سندلر در فیلم کمدین رمانتیک مشروب – مستی – عشق

این فیلم یک کمدین رمانتیک و تاثیر گذار هست. در این تاثیر سندلر یک بازي کردن نقش رمانتیک بر عهده دارد. او بازي کردن نقش مردی را بازی می کند که توسط خانواده اش صدمه دیده و با تجارت خود سرگرم هست، خشم بسیاری دارد و در جستجوی عشق هست. این شخصیت جالب  جذابیتش با بازی هوشمندانه و تاثیر گذار و صداقت‌آمیز سندلر دو چندان شده هست.

جواهرات تراش نخورده 2019

آدام سندلر, بیوگرافی آدام سندلر, فیلمهای آدام سندلر

آدام سندلر در فیلم جواهرات تراش نخورده، یک شخصیت منفی دارد

این فیلم با بازی سندلر در یک بازي کردن نقش کاملا گوناگون برای تماشاگر زیاد جذاب می باشد. او که همیشه در فیلم هایش بازي کردن نقش شخصیت های مثبت را بازی می کرده در این فیلم بازي کردن نقش خصوصی را ایفا می کند که طمع او را اغفال داده و به همسرش خیانت کرده و به فرزندانش توجهی نشان نمی دهد.

قصه‌های مایروویتز 2017

 فیلمهای آدام سندلر, عکس های آدام سندلر, آدام سندلر و همسرش

آدام سندلر در فیلم قصه های ماروویتز

قصه این فیلم در مورد خانواده ای هست که برای جشن کار هنری پدر در نیویورک گرد هم جمع می شوند. اگر چه بازیگرانی مشابه بن استیلر و داستین هافمن اجراهای خوبی داشته اند اما نقطه عطف این فیلم مربوط به سندلر  هست، شخصیتی که به تازگی طلاق گرفته و نمی داند چطور فرزندانش را پشتیبانی کند. او در این بازي کردن نقش یک بحران شخصیتی را می گذراند.

لیست فیلم های آدام سندلر

هالووین هیوبی ۲۰۲۰ جواهرات تراش‌نخورده ۲۰۱۹
راز جنایت ۲۰۱۹ هفته ۲۰۱۸
هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی ۲۰۱۸ قصه‌های مایروویتز۲۰۱۷
سندی وکسلر ۲۰۱۷ ۶ کله‌پوک ۲۰۱۵
هتل ترانسیلوانیا ۲ ۲۰۱۵ پیکسل‌ها ۲۰۱۵
مخلوط ۲۰۱۴ زرگ‌شده‌ها ۲ ۲۰۱۳
هتل ترانسیلوانیا ۲۰۱۲ اون پسر منه ۲۰۱۲
 جک و جیل ۲۰۱۱ تنها باهاش کنار بیا ۲۰۱۱
زرگ‌شده‌ها ۲۰۱۰ بشر‌های بامزه ۲۰۰۹
قصه‌های روزگار خواب ۲۰۰۸ تو حریف زوهان نمی‌شی ۲۰۰۸
 اکنون شما را چاک و لری اعلام می‌کنم ۲۰۰۷ بر من حکمرانی کن ۲۰۰۷
 کلیک ۲۰۰۶ طولانی‌ترین دوری ۲۰۰۵
 اسپانگلیش ۲۰۰۴ ۵۰ قرار اول (۲۰۰۴)
مدیریت خشم ۲۰۰۳ عشق پریشان ۲۰۰۲
آقای دیدز ۲۰۰۲ حیوان ۲۰۰۱
پدرِ بزرگ ۱۹۹۹ آبدارچی ۱۹۹۸
خواننده عروسی ۱۹۹۸ ضدگلوله ۱۹۹۶
 بیلی مدیسن ۱۹۹۵ آجیل مخلوط ۱۹۹۴
کله‌پوک‌ها ۱۹۹۴ سر مخروطی‌ها ۱۹۹۳
ه دریا رفتن ۱۹۸۹

فیلمهای آدام سندلر, عکس های آدام سندلر, آدام سندلر و همسرش

تصویرها آدام سندلر و همسرش