بیوگرافی جسیکا آلبا، هنرپیشه آمریکایی

جسیکا آلبا,عکس های جسیکا آلبا,بیوگرافی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا، هنرمند معروف هالیوود

جسیکا آلبا هنرمند جوان آمریکایی با بازي در سریال تلویزیونی محبوب فرشته تاریکی به محبوبیت رسید. او همچنين فیلم پیروز و پرفروش چهار حیرت انگیز را در مدرک هنری خویش دارد.

چکیده از زندگی‌نامه جسیکا آلبا

نام اصلی: جسیکا مری آلبا

زمان تولد: ۲۸ آوریل ۱۹۸۱

زمینه تلاش: سینما و تلویزیون

ملیت: آمریکایی

پیشه: هنرمند،مدل، تاجر

سالهای تلاش: ۱۹۹۲ تا اکنون

همسر( ها): کش وارن

فرزندان: ۲ فرزند دختر ۱ فرزند پسر

جسیکا آلبا,تصاویر جسیکا آلبا,بیوگرافی جسیکا آلبا

عکس ها های جسیکا آلبا

زندگی‌نامه جسیکا آلبا

جسیکا مری آلبا ( متولدٔ ۲۸ آوریل ۱۹۸۱) هنرپیشه، مدل وتاجر اهل آمریکا هست.جسیکا آلبا دختر کاترین لوئیزا و مارک دیوید آلبا هست و یک برادر کوچکتر به نام جاشوا آلبا دارد. نیاکان پدری اش از مهاجران مکزیکی بودند که در کالیفرنیا اهل شدند.

پدر جسیکا آلبا در نیروی هوایی ارتش مشغول بکار بود و به خاطر شغل پدر، خانواده اش در شهرهای گوناگون من جمله میسی سی پی و دل ریو تگزاس زندگی نموده اند و در سرانجام هنگامی که جسیکا 9 ساله بود در شهر کلرمونت کالیفرنیا اهل شدند. جسیکا آلبا در خانواده ای سنتی با مذهب کاتولیک بزرگ شده هست. جسیکا آلبا در سیزده سالگی کار خود بعنوان هنرمند را با بازیگری در فیلم های کمپ در ناکجا توسعه‌یافته و دنیای پنهان الکس مک در سال ۱۹۹۴ میلادی ابتدا کرد.

جسیکا آلبا,عکسهای جدید جسیکا آلبا,زندگینامه جسیکا آلبا

تصاویر جسیکا آلبا

فیلم شناسی جسیکا آلبا

پارانوئید هانی شهر گناه چهارشگفت انگیز در میان آبی باردار چهار حیرت انگیز:قیام موج سوار نقره ای پیروز باشی چاک از خواب‌برخاستن چشم روز والنتاین، فرشته تاریکی و…. از جمله فیلم هایی هستند که جسیکا آلبا در آنها به ایفای ايفاي نقش پرداخته هست.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی دواین جانسون

جسیکا آلبا با با ايفاي نقش آفرینی در برنامه تلویزیونی فرشته تاریکیدر سال های۲۰۰۲–۲۰۰۰ به محبوبیت رسید. او بازیگری نیست که در فیلم، عریان شود؛ به گفته خودش، او خط قرمزهایی دارد که از آن ها ردشدن نمیکند.

جسیکا آلبا,عکس های اینستاگرام جسیکا آلبا,فیلمهای جسیکا آلبا

عکس ها نوجوانی جسیکا آلبا

ازدواج جسیکا آلبا

جسیکا آلبا در سال 2004 با کش وارن پسر مایکل وارن هنرپیشه هالیوود نامزد شد، این دو در سال 2008 در لس آنجلس با هم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج انها دو فرزند دختر به نام های هانر ماری زاده سال 2008، هاون گارنر زاده سال 2011 و یک پسر به نام هایز آلبا وارن زاده سال 2017 هستند.

جسیکا آلبا,عکس های اینستاگرام جسیکا آلبا,فیلمهای جسیکا آلبا

جدیدترین عکس ها های جسیکا آلبا

کارآفرینی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا، هنرمند مشهور هالیوودی، موسس شرکتی با نام« Sincere Firm» هست که از سال ۲۰۱۲ در زمینه تولید لوازم کودک و منزل تلاش دارد. این شرکت در کوشش می کند تا سبک زندگی سالم تری را برای مشتریانش بسازد. این شرکت اکنون بیش از ۱۰۰ محصول دارد که به صورت آنلاین و در بیش از۱۷۰۰۰ خرده فروشی در شمال آمریکا به فروش می رسد.

بخشی از مصاحبه با جیسیکا آلبا روزت را چطور ابتدا می کنی؟

هر روز من گوناگون از روز دیگرم هست. این که من بعد از از خواب‌برخاستن چه کاری انجام می دهم کاملاً بستگی به برنامه آن روزم دارد ولی معمولاً اول از همه فرزندان و همسرم را می بوسم. برای آن ها صبحانه درست می کنم، موهای دخترانم را می بافم و آن ها را به مدرسه می فرستم. بعد از اینکه خانواده ام را راهی کردم، به باشگاه یا به سر کارم می روم.

چه کتابی روی ذهن تو تأثير زيادي گذاشت؟

کتاب« Shoe Canine» از فیل نایت، حقیقتا چشم های مرا به روی مدل های کسب و کار باز کرد. پس از خواندن آن کتاب بود که فهمیدم پایان این مدل ها نیاز به تغيير داند. مهم نیست که یک کسب و کار چقدر بهره‌مندی هست، مهم این هست که به طور مرتب برآورد شود تا بهره‌مندی خود را حفظ کند. حتی پیروز ترین شعل ها هم شکننده و صدمه پذریند، از این رو نباید به یک مدل خاص اطمینان کنیم. برای رشد کسب و کاری که در دست داریم، ایجاد تغییرات لازم هست.

جسیکا آلبا,عکس های جدیداینستاگرام جسیکا آلبا,فیلمهای جسیکا آلبا

جدیدترین عکسهای جسیکا آلبا

در خردسالی دوست داشتی چه کاره شوی؟

من از همان اول می دانستم که روزی یک هنرپیشه می شوم. ایده این شرکتی که دارم، بعدها به ذهنم رسید.

جسیکا آلبا,عکس های جسیکا آلبا,همسر جسیکا آلبا

جسیکا آلبا و همسرش

بهترین نصیحتی که شنیده ای، چه بود؟

اینکه با افرادی در ارتباط باشم که تخصص های مختلفی دارند. هنگامی که ما در کاری پیشرفت می کنیم، به اشخاص خبره نیاز داریم. هر کسی استعداد خاص خود را دارد. مهم این هست که آن ها را کشف و شکوفا کنیم.

به نظرت خودت، چه نوع مادری هستی؟

من نمی خواهم برای فرزندم مثل یک دوست باشم، بلکه می خواهم مادری نمونه باشم. می خواهم هنگامی که مشکلی دارد، به پیگیری من بیاید و با من گفت‌وگو کند.

جسیکا آلبا,عکس های جسیکا آلبا,بیوگرافی جسیکا آلبا

 جسیکا آلبا در کنار همسر و فرزندانش

کارشناسان زيادي برای تربیت کودکان وجود دارند، آیا توصیه های آن ها را برای تربیت فرزند خود، بکار می گیری؟

بله. من یکی از آن برنامه ها را در تلویزیون دنبال می کنم.« درصورتی که کودکتان کار بدی کرد، از او بخواهید مدتی به اتاقش برود.» بسياري از والدین به این توصیه ها عمل نمی کنند، به همین علت فرزندانشان هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند، ولی من اینگونه نیستم.

برابری بین زندگی خصوصی و کار چه مقدار برایت اهمیت دارد؟

این، یعنی هنگامی که مشغول کارم، باید پایان و کمال در محیط کار حضور داشته باشم؛ ولی هنگامی که از شرکت خارج می شوم، باید بر دیگر کارها تمرکز کنم. مهم نیست با دوستانم وقت می گذرانم یا با خانواده هستم یا کار دیگری انجام می دهم، مهم این هست باید پایان تمرکزم را روی آن کار بگذارم. مراقبت از خود و استراحت و وقفه ی ذهنی خیلی مهم هست و چنانچه در اولویت قرار نگیرد، سبب از بین رفتن شخص می شود.

جسیکا آلبا,تصاویر جدید جسیکا آلبا,زندگینامه جسیکا آلبا

جدیدترین عکسهای جسیکا آلبا و همسرش

چطور بین کار و زندگی برابری ایجاد می کنی؟

مدیریت زمانه خیلی مهم هست و باید حواستان به زمانه باشد. نباید به همه چیز پاسخ مثبت داد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …