بیوگرافی نیلوفر کوخانی بازیگر جوان

نیلوفر کوخانی,بیوگرافی نیلوفر کوخانی,زندگینامه نیلوفر کوخانی

زندگی‌نامه و تصویر های نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی هنرمند جوان سینما و تلویزیون دانش آموخته شاخه کارگردانی و دانش آموخته طرح‌ریزی لباس و فشن دیزاین هست. نیلوفر کوخانی تلاش خود را از پشت صحنه و دستیار کارگردانی ابتدا کرده هست.

خلاصه از سرگذشت نیلوفر کوخانی

نام اصلی: نیلوفر کوخانی

زمان تولد: 2 شهریور 1369

موقعیت تولد: تهران

زندگی‌نامه نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی هنرمند سینما و تلویزیون و دستیار کارگردان در 2 شهریور 1369 در تهران زاده شده هست.

نیلوفر کوخانی دانش آموخته شاخه کارگردانی و دانش آموخته طرح‌ریزی لباس و فشن دیزاین از مجتمع فنی تهران می باشد. او دوران های بازیگری را نزد کارگردان مطرح کشور آقای فریدون جیرانی گذرانده هست تلاش خود را از پشت صحنه به عنوان دستیار کارگردان ابتدا کرده هست.

مدرک هنری نیلوفر کوخانی

بیوگرافی نیلوفر کوخانی,زندگینامه نیلوفر کوخانی,نیلوفر کوخانی در ستایش

نیلوفر کوخانی برای اولین بار در سال 1391 در سریال ستایش بازی کرد

نیلوفر کوخانی برای اولین بار در سال 1391 در سن 22 سالگی در سریال ستایش 2 بازي کردن نقش کوتاهی را بازی کرد که زیاد دیده نشد و پس از آن برای مدتی از تلویزیون و بازیگری دور شد.

نیلوفر کوخانی پس از 4 سال دوری از فضا بازیگری در سال 1395 در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و در کنار بازیگرانی مشابه امیر آقایی، میلاد کی مرام، ترلان پروانه و لیلا اوتادی به ایفای بازي کردن نقش پرداخت.

نیلوفر کوخانی همچنین در سال 1397 در سریال تاریکی شب و روشنایی روز به عنوان هنرپیشه بازي کردن نقش اصلی در کنار امیر حسین مدرس و فرهاد قائمیان جلوی دوربین رفت که سبب معروفیت و محبوبیتش شد.

نیلوفر کوخانی در سال 1399 در سریال منزل امن در بازي کردن نقش تابان خواهر ثمین هدایت به بازیگری سیما تیرانداز و نامزد پیام با بازی سامان صفاری به ایفای بازي کردن نقش پرداخته هست.

سریالٔ تلویزیونی «منزل امن» در ژانر جنایی-سیاسی، به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد ساخته شده هست که در آبان ماه ۹۹ بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته هست.

سریال منزل امن در واقع فعالیت های وزارت اطلاعات در مقابله با گروهک تروریستی داعش و مقابله با تلاش های ان در داخل و خارج از کشور را روایت می کند.

تصاویر نیلوفر کوخانی,عکس های نیلوفر کوخانی,نیلوفر کوخانی در خانه امن

نیلوفر کوخانی در سریال منزل امن در بازي کردن نقش تابان بازی کرده هست

نیلوفر کوخانی در این سریال امنیتی، بازي کردن نقش تابان دارد. تابان، خواهر ثمین هدایت (با بازی سیما تیر انداز) هست. ثمین هدایت، مدیرعامل یک مجتمع تجاری و رئیس باند پولشویی هست که پس از تبادل، از تهران به پاریس رفته و آنجا توسط باندهای مافیا به قتل می رسد.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری ، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی، نیلوفر کوخانی و سوگل طهماسبی از هنرمندان اصلی این سریال هستند.

سریال قورباغه، ساخته هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده می باشد و نیلوفر کوخانی در این سریال حضور دارد زیرا او تصویر های از پشت صحنه این سریال در ورقه خصوصی اش با عوامل سریال قورباغه منتشر کرده هست و به نظر می رسد او از دیگر عوامل این سریال باشد.

این سریال داستانی درام، اجتماعی و معمایی دارد و به مشکلات اجتماع و تأثیرات آن بر روی هر شخص می‌پردازد.

هنرمندان سریال قورباغه را نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، نوید پورفرج و مهران غفوریان تشکیل می‌دهند. این اولین باری هست نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال بازي کردن نقش آفرینی می‌کنند.

نیلوفر کوخانی و دلیل انتخاب بازیگری به زبان خودش

نیلوفر کوخانی در خانه امن,نیلوفر کوخانی بازیگر,نیلوفر کوخانی در ستایش

از علایق نیلوفر کوخانی می‌توان به ادبیات و شعر اشاره کرد

بازیگری به من این مجال را می دهد که بی نهایت زندگی را تجربه کنم، لحظاتی که جلوی دوربین هستم برای من به تندی گرانبها هست و من ثانیه به ثانیه آن را زندگی می کنم و قدردان آن لحظات هستم.

نقشی که من را به چالش بکشد و سبب شود حتی برای مدت کوتاهی مردم دیگری باشم برای من جذاب هست، قطعا فیلمنامه و کارگردان کار هم در اولویت قرار دارند.

بازی در کنار هر بازیگری قطعا مجال مناسبی هست برای یادگیری و رشد و طبیعتا آرزوی هر بازیگری هست که با کارگردان های مولف و صاحب سبک کار کند، من سینمای آقای شهبازی، آقای سیدی و آقای جیرانی را خیلی دوست دارم.

علایق نیلوفر کوخانی

از علایق خانم کوخانی می‌توان به ادبیات و شعر اشاره کرد که به گفته خودش دلداده شعر های احمد شاملو بوده و به موسیقی به خصوص سبک جاز نیز علاقه دارد و گاه در کنسرت های خارجی هم حضور پیدا می کند.

نیلوفر کوخانی به فوتبال نیز علاقه دارد و از طرفداران تیم ملی آلمان هست.

نیلوفر کوخانی از بین هنرمندان خارجی به «نیکول کیدمن» و کارگردانان به «جیم جارموش»  علاقه مند هست.

نیلوفر کوخانی و همسرش

به نظر می رسد نیلوفر کوخانی در سال 1391 و در سن 22 سالگی ازدواج کرده هست ولی متاسفانه هیچ اطلاعاتی از همسر ایشون در معرض نیست.

فیلم شناسی نیلوفر کوخانی

ستایش 2 (1391)  تاریکی شب و روشنایی روز
(1397)
 منزل امن (1399)

تصاویر نیلوفر کوخانی

زندگینامه نیلوفر کوخانی,نیلوفر کوخانی و همسرش,نیلوفر کوخانی در خانه امن

نیلوفر کوخانی در سال 1391 و در سن 22 سالگی ازدواج کرده هست

 

نیلوفر کوخانی از طرفداران تیم ملی آلمان هست

بیوگرافی نیلوفر کوخانی,تصاویر نیلوفر کوخانی,عکس های نیلوفر کوخانی

جدیدترین تصاویر نیلوفر کوخانی در اینستاگرام

نیلوفر کوخانی در ستایش,نیلوفر کوخانی,بیوگرافی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی به سبک جاز موسیقی علاقه دارد

فیلم های نیلوفر کوخانی,نیلوفر کوخانی,بیوگرافی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی در سریال 1399 در سریال منزل امن