بیوگرافی نیکی نصریان

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

زندگی‌نامه نیکی نصیریان

نیکی نصیریان زاده ۲۰ مرداد ۱۳۸۲ در شهر تهران هنرمند سینما و تلویزیون می باشد. نیکی نصیریان یک برادردارد که رابطه بینهایت نزدیکی با هم دارند. معروف ترین نقش بازي كردن او در کودکی نقش بازي كردن دختر رضا عطاران در سریال بزنگاه بود که سبب معرفی این هنرمند خوب و با استعداد به مردم شد.

نیکی نصیریان زمانی که 6 ساله بود در سریال بزنگاه بازی کرد. وقاحت او در مواجهه با دوربین آنقدر بود که همان روزگار عطاران اعلام کرد اگر این کودک در سینما بماند یکی از خوش‌اتیه‌ترین ها در این فضا خواهد بود.

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

جدیدترین تصاویر نیکی نصریان

بخشی از مصاحبه با نیکی نصیریان
نیکی نصیریان درباره این که چه طور داخل سینما و تلویزیون شده می باشد می‌گوید: اولین کارم در 6 سالگی با آقای عطاران بود دخترعموی مادرم من را معرفی کرد. از من تست گرفتند و قبول شدم و اینطوری بود که داخل سینما شدم. راستش من اصلا نترسیدم دوربین هم سبب نشد بترسم و کار خودم را می‌کردم. نمی‌دانم چطوری شد که من اصلا نترسیدم. آقای عطاران هم شگفتی کرده‌ بود. می گفتند کارکردن با بچه‌ها سخت می باشد چون آنها از دوربین و غریبه‌ها می‌ترسند و روزگار می‌برد تا خلق کنند اما من اصلا نمی‌ترسیدم.

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

تصویرها های جدید نیکی نصیریان

برای نیکی یکی از سخت‌ترین کارهایی که حین بازی باید انجام دهد گریه کردن می باشد و هنوز هم از نظر او این کار خیلی سخت می باشد او می‌گوید: من همیشه موعد ناراحتی هم می‌خندم به خاطر همین وقتی به من می‌گفتند گریه کن با اینکه احساس ناراحتی را به خود می‌گرفتم اما می‌خندیدم. چون احساس درونی‌ام خنده‌ بود البته الان خیلی بهتر شده‌ می باشد اما وقتی بچه‌ بودم خیلی سختم بود گریه الکی بکنم. البته وقتی از من تست گرفتند برای هنرمند شدن گفتند که گریه کنم آنجا گریه کردم اما خیلی سخت بود. بعدها وقتی سر سریال باید گریه می‌کردم یک روز کارگردان آنقدر به من سخت گرفت که گریه‌ام درآمد و بعد گفت خب الان این شد و فیلم‌برداری کردند. بعد هم جاهایی که نمی‌توانستم با اشک مصنوعی گریه‌ برایم درست می‌کردند.

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

جدیدترین تصاویر نیکی نصیریان

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

تصویرها نیکی نصیریان در سریال بانوی عمارت

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سلما ارگچ + عکس

نیکی نصیریان دختر خوش اخلاقی می باشد. او به گفته هم‌بازی‌هایش همیشه می‌خندد و یکی از سختی‌های کار کارگردانان با او این می باشد که بیش از حد خونسرد و خوش اخلاق می باشد. او اصلا حین بازی استرس نمی‌گیرد و با دوربین مشابه انسان واقعی برخورد می‌کند.

نیکی نصیریان می‌گوید هیچ وقت هیجان بازیگری را درک نکرده‌ می باشد چون هیچ وقت از دوربین نترسیده : زمانی که جلوی دوربین رفتم انقدر بچه‌ بودم که اصلا نفهمیدم چه شد. همه شگفتی می‌کردند اما من واقعا نمی‌فهمیدم چه کار بزرگی می‌کنم به همین خاطر هم هیچ وقت هیجان بازیگری را آنطور که هنرمندان دیگر می‌گویند درک نکردم.

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

نیکی نصیریان و رضا عطاران

البته این همه استراحت مقابل دوربین برای او دردسرساز هم شده‌می باشد و تنها باری که با یک کارگردان دعوا کرده به خاطر همین استراحت و نترس بودنش می باشد. او خاطره‌ای را تشریح می‌کند: در پایان کارهایی که کردم تنها یک کارگردان با من دعوا کرد و داد زد. من بچه‌ بودم و هندوانه‌ای که برای صحنه فیلم‌برداری خریده و قاچ کرده‌ بودند را خوردم. وقتی کارگردان خواست فیلم بگیرد دید هندوانه نیست سرم داد زد که چرا خوردی این هندوانه برای صحنه بود. من خیلی ناراحت شدم شرمساری کشیدم اما در نهایت با کارگردان آشتی کردم و هندوانه جدید که آمد او هم عصبانیتش رفع شد و دوباره خودش آمد و با من آشتی کرد.

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان

تصویرها کودکی نیکی نصیریان

چهره نیکی نصیریان در فیلم‌ها و سریالهایی که بازی می‌کند کاملا طبیعی و بدون گریم می باشد به همین دلیل می باشد که چهره‌ای بینهایت جذاب و طبیعی دارد او می‌گوید: در همه کارها هنرمندان را گریم می‌کنند خیلی روی صورت آنها کار می‌کنند اما اصلا به صورت من دست نمی‌زنند. من تا قبل از سریال بانوی عمارت اندیشه می‌کردم وقتی گریم نمی‌شوم یعنی هنرمند نشدم اما آقای آیت‌الهی به من گفت که این یک حسن برای توست. راستش من دوست دارم گریم شوم و یکبار هم بازی با گریم را امتحان کنم. اما تا الان پیش نیامده روی صورتم کار زیادی انجام دهند بجز یکبار که زمین خوردم و صورتم کبود شد و برایم فوم زدند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی یوسف تیموری

این هنرپیشه یکی از طرفداران برنامه کودک می باشد او می‌گوید: من برنامه کودک نگاه می‌کنم وقتی هم برنامه را دوست نداشته‌باشم فیلمهایی که بازی کردم را نگاه می‌کنم اشکالاتم را می‌بینم و گاهی هم با خودم می‌گویم مثلا اگر اینطور بازی می کردم بهتر بود.

او این روز ها بیشتر سریال خارجی و فیلم می‌بیند و دوست دارد تنها به استعداد خودش تکیه نکند و به صورت آکادمیک هم سینما را دنبال کند.

نیکی نصریان,بیوگرافی نیکی نصریان,عکس های نیکی نصریان تصویرها زمان کودکی نیکی نصیریان

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …