بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی بیوگرافی, عکس بازیگر مریم سلطانی, فرزندان مریم سلطانی

زندگی خصوصی مریم سلطانی و همسرش

مریم سلطانی هنرمند نقش بازي كردن ماهرخ در سریال با خانمان هست. او بازیگری را از سال 1379 ابتدا کرده هست و تا کنون در سریال ها و فیلم های زیادی مشابه روزگار قریب، سه در چهار، دارا و ندار ، آقای هفت رنگ، زن ها فرشته اند و… ایفای نقش بازي كردن کرده هست. در این مقاله با زندگی نامه این هنرمند بیشتر آشنا خواهید شد.

چکیده از زندگی‌نامه مریم سلطانی

نام و نام خانوادگی: مریم سلطانی

زمان تولد: 6 بهمن سال 1353

موقعیت تولد: تهران

پیشه: هنرمند

وضعیت تأهل: مجرد

زندگینامه مریم سلطانی, عکس مریم سلطانی وهمسرش , مریم سلطانی

عکس ها مریم سلطانی هنرمند

زندگی‌نامه مریم سلطانی

مریم سلطانی زاده بهمن ماه سال 53 در شهر تهران می باشد. او دانش آموخته گرایش مدیریت هست. او بازیگری را با حضور در کلاس های آقای حمید سمندریان ابتدا کرد و در همان دوران برای بازی در فیلم سینمایی انتظار معرفی شد.

سپس تلاش خود را در تلویزیون و با بازی در سریال کلانتر ابتدا کرد. او در یکی از سریال های پر تماشاگر یعنی سه در چهار با کارگردانی مجید صالحی به ایفای نقش بازي كردن پرداخت و بیشتر برای مخاطبان شناخته شد.

هم اکنون او چند سالی هست که از دنیای بازیگری دور شده هست و مشغول مدیریت سالن زیبایی شیمر می باشد. او در این کار بینهایت پر مشغله هست و تا کنون سه بخش از آن را افتتاح کرده هست.

ابتدا تلاش هنری مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی, عکس های مریم سلطانی, عکسهای مریم سلطانی

ابتدا تلاش هنری مریم سلطانی از سال 79 بود

مریم سلطانی بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان ابتدا می کند. او بلافاصله در سال 1379 پیروز می شود برای بازی در اولین فیلم سینمایی معرفی شود و به این ترتیب اولین تجربه خود را در بازیگری کسب کند.

او در سال 1382 با بازی در سریال کلانتر داخل تلویزیون می شود و با همین سریال به محبوبیت می رسد. بعد ها در سریال ها و سریال هایی همچون “جوان امروز” (1391)، سریال سه در چهار ، سریال با خانمان در نقش بازي كردن ماهرخ و … به تلاش خود ادامه می دهد.

او در سال 93 در سریال دولت پنهان بازی می کند و بعد از آن به مدت حدود شش سال با بازیگری در تلویزیون خداحافظی می کند و مجددا در سال 99 کار بازیگری خود را از سر می گیرد و این بار در سریال با خانمان در نقش بازي كردن ماهرخ جلوی دوربین آشکار می شود. سریال با خانمان هر شب از شبکه سه سیما پخش می شد.

مریم سلطانی مدیریت سالن زیبایی

عکس مریم سلطانی, بیوگرافی مریم سلطانی, عکس های مریم سلطانی

مریم سلطانی در کنار پریناز ایزدیار و گلاره عباسی

او چند سالی هست که پس از وقفه در بازیگری مدیریت سالن زیبایی شیمر را بر عهده دارد و تا کنون پیروز شده هست سه بخش از آن را افتتاح کند. جالب هست بدانید که با اینکه او پیرایشگر و مدیر چنین سالنی هست خودش طرفدار سادگی هست و آرایش ها و چهره های مدل های چهره آرایی عجیب و غریب برای او جذابیتی ندارد.

او از درآمد سالن زیبایی راضی هست ولی می گوید که دردسر های خودش را نیز دارد اما مزیت آن نسبت به بازیگری این هست که شب ها می تواند استراحت کند و مجبور نیست برای پروژه ای به شهرستان ها سفر کند.

سالن زیبایی او در یک مکان لوکس در تهران هست و بسیاری از هنرمندان مشابه ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزد یار، مهناز افشار و … به سالن او مراجعه می کنند و از این بابت او حس دلتنگی و دوری از دنیای بازیگری نمی کند.

تلاش های مورد علاقه مریم سلطانی

عکس های مریم سلطانی, عکسهای مریم سلطانی, مریم سلطانی

عکس ها پرتره مریم سلطانی

او در ورزش های شنا و بدن سازی تلاش دارد و این ورزش ها را به صورت شغل ای دنبال می کند. او همچنین به نواختن پیانو نیز علاقمند هست و می گوید موسیقی نیز باید جزء زندگی یک هنرمند باشد.

کنار کشیدن مریم سلطانی از بازیگری و تغییرات

زندگینامه مریم سلطانی, عکس مریم سلطانی وهمسرش , مریم سلطانی

مریم سلطانی هنرمند ایرانی

او به مدت شش سال از بازیگری دوری می گیرد و تلاش خود را در زمینه آرایشگری ابتدا می کند که به گفته خودش چنین کارهایی خدماتی نیازمند حضور هر روزه در موقعیت کار می باشد و همین امر سبب شد که از دنیای بازیگری دوری بگیرد.

اما او می گوید که خوشبختانه دوستان هنرمند او به دیدن او می آیند و او از این بابت حس دلتنگی نمی کند و حس دوری از بازیگری نمی کند و می گوید بعد از مدتی قرار هست بازی کند چون پیشنهاد کاری زیادی دریافت کرده هست.

او بعد از کنار کشیدن با بازیگری و ابتدا تلاش خود در آرایشگری از نظر ظاهری تبدیل کرده و علت این امر را رعایت نکردن رژیم مناسب و عدم تلاش ورزشی به علت پر مشغله بودن می داند و می گوید اگر قرار باشد که آن مریم سلطانی که شما در سریال ها می دیدید باشم باید یک اراده عالی داشته باشم که 6 صبح از خواب بیدار شوم و ورزش کنم و بعد سر کار بروم.

دریافت پیشنهاد های کاری مریم سلطانی

مریم سلطانی بیوگرافی, عکس بازیگر مریم سلطانی, مریم سلطانی

نقاشی از چهره مریم سلطانی

او در هنگام تلاش در سالن زیبایی چند پیشنهاد کاری برای بازیگری دریافت می کند اما به علت مشغله زیاد و بخش هایی که باید مدیریت می کرد این پیشنهاد ها را رد می کند و می گوید اگر سه بخش نداشت احتمالا می توانست برای بازیگری وقت بگذارد.

انتقاد مریم سلطانی از پارتی بازی برخی مدیران شبکه

زندگینامه مریم سلطانی, عکس مریم سلطانی وهمسرش , مریم سلطانی

عکس ها های اینستاگرام مریم سلطانی

مریم سلطانی یکی از دلیل‌ها کنار کشیدن از بازیگری را پارتی بازی برخی از مدیران شبکه عنوان می کند. او از شخص خاصی نام نمی برد اما می گوید برخی از مدیران با یک هنرمند خاص ارتباط خانوادگی دارند و گاهی همسر و فرزند آنها با سلیقه خصوصی خود از آنها درخواست می کنند که فلان هنرمند را برای بازی دعوت کنند. به همین دلیل نیز من کمی حس خطر کردم چون دوست نداشتم منتظر بمانم که آیا با من ارتباط می گیرند یا نه.

او با انتقاد از یکی از مدیران شبکه می گوید که ایشان هر جا نام من بود اسمم را خط می زد. مریم سلطانی می گوید که به بازیگری بینهایت علاقه دارد و زمانی که بازیگری می کرد پایان وقتش پر بود و دائم سرکار بود به طوری که اندازه روزهای بیکاری او احتمالا یک هفته هم نمی شد.

خاطره مریم سلطانی از سریال سه در چهار

عکس مریم سلطانی, بیوگرافی مریم سلطانی, عکس های مریم سلطانی

مریم سلطانی در کنار علی صادقی در سریال سه در چهار

سریال سه در چهار یک سریال پر از هنرمندان محبوب بود به طوری که مریم سلطانی می گوید خاطره گفتن از چنین سریالی کار دشواری هست. او می گوید که در این سریال با خانم شهره لرستانی هر روز کمی باهم درد دل می کردند و در همه سکانس ها باهم بودند.

آقای مجید صالحی کارگردان این سریال نیز پر از انرژی بودند و خودشان نیز به خوبی درخشیدند. بیشتر مخاطبان ایشان را با بازی در این سریال می شناسند و هر وقت که حتی در رابطه با سالن زیبایی عکسی می گذارد همه پیام می دهند و از سه در چهار حرف می زنند.

وضعیت تاهل مریم سلطانی

مریم سلطانی تا اکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

لیست آثار مریم سلطانی

تلویزیون

جوان امروز – 1379 یکی مثل من – 1382
کلانتر – 1382 عشق گمشده – 1383
شبی از شب ‌ها – 1383 اکسیژن – 1384
قلب – 1384 کلانتر 2 – 1384
تا صبح – 1385 به خاطر من – 1385
روزگار قریب – 1386 بی گناهان – 1386
خط شکن – 1387 سه در چهار – 1387
کلانتر 3 – 1388 رستگاران – 1388
دارا و ندار – 1389 پنجره – 1390
دختری به نام آهو – 1391 ماتادور – 1392
دولت پنهان 1393 با خانمان – 1399

سینمایی

زهره ترک – 1390 بچگیتو فراموش نکن – 1390
قلاده ‌های طلا – 1390 اخراجی ‌ها 3 – 1389
عاشقی با اعمال شاقه – 1389 دختر شاه پریون – 1389
حلقه ‌های ازدواج – 1388 ورود زنده‌ها ممنوع – 1388
آقای هفت رنگ – 1387 آناهیتا – 1387
زن ‌ها فرشته ‌اند – 1386 سربلند – 1385
انتظار – 1379