بیوگرافی کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد,کاظم هژیر آزاد,بیوگرافی کاظم هژیر آزاد

زندگی‌نامه و تصویر های کاظم هژیرآزاد

از مهم‌ترین آثار کاظم هژیرآزاد می‌توان به ایفای نقش بازي كردن در در سریال مختارنامه، سریال هوش سیاه 2 و سریال تنهاترین سردار اشاره کرد.

چکیده از زندگی‌نامه کاظم هژیرآزاد

زادروز: ۱ فروردین ۱۳۲۹

مکان تولد: تهران، ایران

پیشه: هنرمند

سال های پرکاری: ۱۳۴۹ تا کنون

همسر: زویا امامی

فرزندان: آرمان، آرش

کاظم هژیرآزاد,کاظم هژیر آزاد,عکس های کاظم هژیر آزاد

تصاویر کاظم هژیرآزاد

زندگی‌نامه کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد ( زاده ۱ فروردین ماه ۱۳۲۹ در تهران) هنرپیشه تئاتر و سینمای ایران میباشد.

کاظم هژیرآزاد در سال آخر دبیرستان یعنی تابستان سال ۱۳۴۸ برای فراگرفتن هنر بازیگری، به هنرکده آزاد هنرپیشگی” آناهیتا” رفت و شیوه” استانیسلافسکی” را زیر نظر استاد مصطفی اسکویی آموزش دید و در چند نمایش صحنه ای و دام ویزیونی با گروه آناهیتا بازي کرد. کاظم هژیر آزاد سال ۱۳۶۱ از گروه سوا گردید و به صورت آزاد، با گروه‌های مختلف تهرانی همکاري کرد. این همکاري هنوز ادامه دارد.

بعد از خدمت سربازی، 23 سال کارمند وزارت راه در بخت فنی شد، ولی چون نمی توانست از بازیگری دست بکشد، بازي در تئاتر، تلویزیون و سینما را در برنامه ی زندگی اش قرار داد.

کاظم هژیرآزاد,تصاویر کاظم هژیر آزاد,زندگینامه کاظم هژیر آزاد

تصویر های اینستاگرام کاظم هژیرآزاد

پرکاری کاظم هژیر آزاد در زمینه نویسندگی

کاظم هژیرآزاد در زمینهٔ نوشتن یک تک پرده ای به نام” سوسنگرد”- مربوط به جنگ تحمیلی و یک تک پرده ای در خصوص پشت صحنه تئاتر، و همچنين یک سریال قصه به نام” کیف” به چاپ رسانده میباشد. او در خصوص نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر، متن های پراکنده ای در روزنامه ها به چاپ رسانده میباشد. کاظم هژیرآزاد هم اینک عضوهیئت مدیره انجمن هنرمندان منزل تئاتر و همچنين عضو هیئت مدیر ه منزل تئاتر می باشد.

ابتدا پرکاری کاظم هژیرآزاد در تلویزیون

کاظم هژیرآزاد در سال 1350 هنگامی که 21 ساله بود با حضور سه قسمتی در سریال تلویزیونی رستم و سهراب اولین و آخرین تجربه بازیگری اش را در تلویزیون پیش از انقلاب را به دست آورد. کاظم هژیرآزاد  بعد انقلاب در سال 1364 با سریال تلویزیونی هوای تازه به بازیگری برگشت و از سال 1367 در 38 سالگی با فیلم تحفه ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازي کرد.

کاظم هژیرآزاد,همسر کاظم هژیر آزاد,بیوگرافی کاظم هژیر آزاد

کاظم هژیرآزاد و همسرش زویا امامی

همسر کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد سالها قبل با خانم زویا امامی که یکی دیگر از هنرمندان کشور میباشد ازدواج کرده میباشد. ثمره این زندگی دو پسر به نام های آرش و آرمان میباشد ، پسر بزرگش آرش موزیسین و مدرس پیانو میباشد، آرمان پسر ديگرش هم دانش آموخته تار و سه تار می باشد.

کاظم هژیرآزاد,عکس های کاظم هژیر آزاد,زندگینامه کاظم هژیر آزاد

زویا امامی همسر کاظم هژیرآزاد

نظر کاظم هژیر آزاد در مورد ورود هنرمندان سینما به تئاتر

احتمالا اتفاق مثبتی رخ داده که هنرمندان مطرح سینمایی به بازي در تئاتر روی می آورند. در واقع این میتواند بها تئاتر را نشان دهد. میتوان این اتفاق را یک تجربه دو سر برد تلقی کرد، هم آن ها تجربه تئاتری پیدا می کنند و هم آن تهیه کننده نمایش چند تماشاگر ديگر را به تماشاچیان تئاتری افزایش می کند. عده ای وجود دارند که می خواهند ديگر هنرمندان را پائین بکشند و خودشان مطرح شوند که این تکبر و خودخواهی های هنری میباشد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …