بیوگرافی نازنین بنیادی بازیگر ایرانی هالیوود

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی زاده 22 می 1980 هنرمند ایرانی-بریتانیایی می باشد. والدین نازنین بنیادی در بیستمین روز بعد از تولدش به لندن مهاجرت کردند. او تا 19 سالگی در لندن زندگی می‌کرد و سپس به لس‌آنجلس آمریکا رفت. او دارای مدرک تحصیلات عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در گرایش زیست‌شناسی می باشد.

چکیده از زندگی‌نامه نازنین بنیادی :

زمینه تلاش : هنرپیشه

تولد : ۲۲ مهٔ ۱۹۸۰ تهران، ایران

مکان زندگی : لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا

ملیت : ایرانی، بریتانیایی

سال‌های تلاش: از سال ۲۰۰۶ تا کنون

زندگی‌نامه نازنین بنیادی:

نازنین بنیادی در سال 1980 در شهر تهران چشم به جهان گشود و زمانی که بیست روزه بود، به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده و به لندن رفت و تا سن 19 سالگی در آنجا به تحصیلی خود را در یک مدرسه خصوصی معتبر ادامه داد و پس از آن در گرایش زیست شناسی از دانشگاه اوروین کالیفرنیا دانش آموخته شد؛ جایی که او با ارائه پژوهش هایی درباره سرطان پیروز به دریافت جوایزی شده می باشد. جدپدری او، صفی علیشاه، شاعر پرآوازه و فیلسوف قرن نوزدهم می باشد.

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

تصویر زمان کودکی نازنین بنیادی به همراه پدرش

نازنین از ده سالگی اشتیاق بسیاری به هنر داشت و در کالج سلطنتی موسیقی در لندن به استعداد خود پی برد و با یاد دادن ویولن به پرورش استعداد خود پرداخت.

نازنین بنیادی در سال 2006 بطور قانونی داخل فضا بازیگری شد و پیروز شد در بازي کردن نقش لیلا میر در سریال محبوب « Basic Hospital » حضور پیدا کند و پس از آن نیز در بازي کردن نقش های خیلی کوتاهی در فیلمهای مشهور هالیوود حضور پیدا کند.

مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. او نیز در میانه دهه ۲۰۰۰ (میلادی) خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. زیرا اندیشه می‌کرد کلیسا کارهای انسان دوستانه انجام می‌دهد. در سال ۲۰۰۵ به خاطر رکورد فروش کتاب برای کلیسا، از او سرنوشت شد.

در سال ۲۰۰۴ هنگامی که تام کروز برای گشایش یک کلیسای جدید در مادرید اسپانیا بود به نداشتن یک دوست‌دختر شکایت می‌کرد. دفتر امور ویژه کلیسا نیز نازنین بنیادی را برای او انتخاب کرد.

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی و تام کروز

دیوید میسکوج (رهبر کلیسای سابنتولوژی) «گریگ ولهیِر» را مأمور کرد تا نازنین را از لحاظ متناسب‌بودن و مقبولیت در برنامه فشرده یک‌ماهه چک امنیتی، مصاحبه و بازرسی کند. سپس نازنین را از خانواده سوا کرده و به مرکز ستاره‌ها بردند. در آنجا مشکلات خاص نیز حل شدند. از جمله، رابطه عشقی نازنین با دوست‌پسر خود که مدت‌ها با یکدیگر ارتباط داشتند. آن‌ها به نازنین نشان دادند که دوست‌پسر او در جلسه اعتراف گفته که به نازنین خیانت کرده‌می باشد؛ بنابراین رابطه آن‌ها سرانجام یافت.

پس از آن ارتودنسی دندان‌های نازنین را بیرون کشیدند و از فروشگاه بربری بورلی هیز بیست هزار دلار آمریکا برایش لباس خریدند. در گام بعدی پیرایشگر و طرح‌ریز سبک موی تام کروز موهای نازنین را طبق ذائقه تام کروز رنگ کرد. به نازنین گفته شد که این کارها بخشی از مأموریت بشردوستانه کلیسا هستند. زیرا او باید هنگام بازدید با رهبران جهان زیبا باشد. تنها، هنگامی که نازنین به نیویورک رسید بازي کردن نقش واقعی خود به عنوان معشوقه تام کروز را فهمید.

در اواخر سال ۲۰۰۴ آن‌ها زندگی با یکدیگر را ابتدا کردند. در ابتدا تام کروز خیلی رمانتیک بود. اما در مدت کوتاهی، خیلی خشن و بدخلق شد. هنگامی که دیوید میسکویج به مهمانی آن‌ها رفت نازنین بیمار بود و به حضور مسکویج توجهی نشان نداد. اینکار سبب خشم مسیکویج شد. روز پس از آن کروز با مشت بر میز کوبیده و نازنین را متهم به توهین به رهبر کلیسا کرد. دو هفته بعد در ژانویه ۲۰۰۵ به نازنین اطلاع دادند که رابطه اش با تام کروز پایان شده‌می باشد.

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

تصویر های جدید نازنین بنیادی

اعضای ساینتولوژی به منزل بنیادی رفته و همه تصاویر مشترک و نامه‌های او با کروز را با خود بردند. هنگامی که بنیادی از بدرفتاری میسکویج و کروز با دوست ساینتولوژیست خود درد دل کرد او این مسئله را فوراً گزارش داد. برای تقاص، بنیادی را به آب‌کشیدن دستشویی‌ها با مسواک مجبور کردند. پس از آن، نازنین، کلیسا را ترک کرد. او هم‌اکنون خود را «مسلمان غیرمتعهد» می‌داند.

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

تصویر های اینستاگرام نازنین بنیادی

آثار نازنین بنیادی:

تلویزیون :

۲۰۰۷ : The Sport

۲۰۰۷ : Basic Hospital: Evening Shift

۲۰۰۷–۲۰۰۹ :  Basic Hospital

۲۰۱۰ : The Deep Finish

۲۰۱۰ : ۲۴

۲۰۱۰ : Hawthorne

۲۰۱۱ : سوتس

۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ : دوستی با مادر

۲۰۱۲ :  CSI

۲۰۱۲ : Greatest Mates Ceaselessly

۲۰۱۳ : Go On

۲۰۱۳ : آناتومی گری

۲۰۱۳–۲۰۱۴ :میهن (فصل ۳)

فصل ۴ (پشت سر هم؛ ۱۰ بخت)

۲۰۱۴ : Scandal  فصل ۳

۲۰۱۸ : Counterpart

سینما :

۲۰۰۶ : Kal: Yesterday & Tomorrowه

۲۰۰۷ :GamefaceTaylor

۲۰۰۸ : جنگ چارلی ویلسون

۲۰۰۸ : مرد آهنی

۲۰۰۹ : Diplomacy

۲۰۱۰ : سه روز آینده

۲۰۱۲ : شیرین دلباخته

۲۰۱۵ : رقصنده بیابان

۲۰۱۶ :بن هوراستر

۲۰۱۶ : مسافران

۲۰۱۸ : هتل بمبئی

تصویر های نازنین بنیادی :

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

زندگی‌نامه نازنین بنیادی

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

تصویر زمان کودکی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

تصویر های جدید نازنین بنیادی

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

نازنین بنیادی

نازنین بنیادی کیست ،عکس نازنین بنیادی

تصاویر جدید نازنین بنیادی